Expedierea comenzilor
Expedierea comenzilor presupune predarea comenzilor catre societatea de curierat rapid. Comenzile efectuate prin intermediul siteului www.craftmall.ro se vor expedia, de regula, in fiecare zi lucratoare, astfel:
- comenzile efectuate de luni pana vineri pana in ora 15:00 se vor expedia in aceeasi zi;
- comenzile efectuate de luni pana joi dupa ora 15:00 se vor expedia in ziua lucratoare urmatoare;
- comenzile efectuate vineri dupa ora 15:00, sambata si duminica se vor expedia in prima zi de luni a saptamanii urmatoare;
- comenzile efectuate in sarbatorile legale se vor expedia in prima zi lucratoare imediat urmatoare.
In momentul expedierii comenzii, veti primi un e-mail prin care vi se va confirma acest lucru. Vezi mai multe Detalii despre status-urile comenzii.
Termenul de livrare al comenzilor difera in functie de curier, fiind in general, de 24-48 ore de la expedierea comenzii, in sistem door to door, la adresa indicata Acest termen poate fi depasit in anumite situatii particulare in functie de conditiile meteo sau de trafic.
Ridicarea comenzilor de la depozit
Comenzile se pot ridica si de la depozitul din Bucuresti, optiune gratuita ce se poate selecta din procesul de finalizare a comenzii.
Modalitati de livrare
Livrarea se face numai pe teritoriul Romaniei, prin intermediul serviciilor de curierat rapid oferite de curierul conventionat. Livrarea comenzilor se face pe teritoriul intretii tari sau doar in aria de acoperire a societatii de curierat, acolo unde este mentionat acest lucru. In cazul in care adresa de destinatie nu se regaseste in aria de acoperire, se vor tarifa suplimentar kilometri exteriori, informatie ce va fi afisata in procesul de finalizare a comenzii.
Taxa de livrare
Taxa de livrare standard prin serviciul de curierat rapid este unica indiferent de greutatea coletului fiind de 19 lei/comanda si doar catre o singura adresa de destinatie.
Tariful de livrare va fi gratuit pentru comenzile a caror valoare este mai mare de 250 lei si doar catre o singura adresa de destinatie/comanda.
Livrarea comenzilor se va face prin partenerii nostri de la DPD pe intreg teritoriul tarii la acelasi cost fix, fara a se percepe taxa de km suplimentari.
Reguli de urmat la primirea coletului:
- verificati integritatea coletului: acesta nu trebuie sa fie deteriorat, deformat, spart sau sa prezinte urme de lovire;
- daca ati comandat produse in stare lichida, verificati coletul sa nu aiba urme de pete care poata rezulta din spartegerea flacoanelor/recipientelor din interiorul coletului;
- daca constatati una din situatiile de la punctul 1 sau 2, in functie de starea coletului luati urmatoarele actiuni:
- faceti poze coletului si trimiteti-le pe adresa noastra info@craftmall.ro;
- solicitati curierului sa deschideti coletul pentru a verifica starea produselor. Daca curierul refuza acest lucru, puteti primi coletul si solicitati curierului sa inregistreze o reclamatie de suspiciune a produselor deteriorate sau sa incheie in proces-verbal in acest sens. Curierul este obligat sa noteze reclamatia dvs pe documentul de livrare si sa intocmeasca procesul-verbal;
- in cazul in care coletul prezinta urme de produs curs din interior, refuzati coletul pe motiv “colet deteriorat cu produse sparte”.
ATENTIE: Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se fac in momentul livrarii pe awb la curier sau se intocmeste un proces verbal de constatare. Daca la momentul livrarii coletului nu a existat nicio reclamatie si nu s-a intocmit niciun proces verbal, orice reclamatii ulterioare, cu privire la acest aspect, sunt nule.
Avand in vedere cele de mai sus, va informam ca societatea de curierat nu isi asuma responsabilitatea pentru deteriorarea expeditiei.
In lipsa acestor mentiuni, magazinul nostru nu va va putea despagubi in cazul unei eventuale reclamatii ulterioare privind primirea unui produs deteriorat!.